Första riktiga inlägget!

Har då fixat klart allting på bloggen, förutom headern då..Har inspirationstopp så den kommer när den kommer :)
Jag kan ju börja med att presentera mig själv kanske?
Rebecka heter jag då,jag är 14 år och jag bor i stockholm med föräldrar två storasyskon och en tvilling. På min fritid gör jag lite ditt och datt, jag spelar bland annat innebandy sedan gillar jag att sy också, fast det går inte just nu för min symaskin är trasig.
Jag klär mig lite som jag vill, helst i lite finare käder men jag är väldigt feg när dte gäller sånt så det blir lite sådär halvbra.
Det var ju det för nu då, ha det bra och hoppas ni gillar att läsa så mycket som jag gillar att skriva!
Lite jag och mittt hår. Älskar mitt hår!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR