Paris 2011

Jag var i Paris på påsklovet i år och tänkte att jag skulle dela med mig av lite bilder? :)

Första dagen! Jag klädde mig dock alldeles för varmt, fick gå in på en affär och köpa en klänning senare den dagen bara för att det blev så varmt.. :)

(detta var i april, har tyvärr inte lila lugg längre utan rosa toppar!:)

Såklart så tittade vi på triumfbågen, vi gick dit från vårat hotell och det var en bit kan jag lova.

Eiffeltornet! Bilden är tagen utanför hotellet! Vi besökte det vältalade monumentet senare samma dag.

Jag min moder och min tvilling gick upp för alla trappor till tredje våningen, efter det så tyckte vi alla att vi förtjänade en glass. Gott!

Vi köpte världens godaste macarons från LaDuree som ligger på Champs Elyseé

Disneyland! Himlans kul måste jag få säga. Man känner sig som ett litet barn igen.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR