mot sängen!

Hej på er! Har haft en jättehärlig dag idag som började med innebandy i två timmar vilket var superskönt att få komma igång igen! Sen blev den hem och packa lite (min mamma flyttar nästa helg) sen har jag bara suttit och myst med en smoothie och friends.
Kan ju också nämna att dagen blev något bättre när min fina pappa kom hem från Sundsvall :')



blandat


Ledsen för den none excisting update men jag har haft det lite jobbigt nu i början av skoltiden, har ju börjat nian och då ska man ju börja fundera på vad man vill med livet i framtiden och så, självklart har jag drömmar men jag har ingen aning vad jag vill gå för gymnasium osv.. så det har varit rätt tufft nu i början och jag har bara varit lite allmänt nere. Förhoppningsvis så försvinner det snart! 

Annars så har jag varit på några kompisars konfirmation, det var superfint så efter det var jag hemma hos en kompis med hennes släkt som var supertrevliga så det  var super!
Kram!
 


Lookbook

Oasap Wide Brim Hat, Motel Rocks Velvet Baroque Shirt, Romwe Lock And Key Belt, Romwe Black Skater SkirtLove Nadine Print Key Hole Double Pleat Dress, Suede Vest, Butterfly Necklace, Leather Cuff, Target Woven Sandals


in progress!



Trasig dator..

Så fort jag får massa inspiration så går min dator sönder.. Men pappa säger att han kommer vara klar med den tills på onsdag, då med en större hårddisk så jag får plats med massa fler bilder! :)
Så det var väl det jag tänkte säga, blogg appen på mobilen krånglat lite så jag har inte kunnat blogga förrns nu tyvärr!



Inför hösten - Yesstyle!

Detachable Hooded Trench Coat with SashContrast Tie-Neck BlouseElasticized-Waist Rib-Knit SkirtDrawstring-Waist Hooded DressTie-Waist Double-Breasted CoatPompom-Detail Nordic Pattern Sweater Dress
 
Lite kläder som jag planerar att köpa nu till hösten och vintern! Allt kommer från yesstyle så det är barar att trycka på klädesplagget så kommer ni till det! Favoriten är nog klänningen i mitten med luvan, superfin men ändå lite casual så man kan ha den till vardags! Lätt att matcha med svarta strumpbyxor och sen converse när det blir kallare väder. :)


Wildfox


 
Kiakade in en snabbis på Wildfox nyss och blev lika tagen som alltid! Riktigt taggad blev jag också när jag såg en liten sneak peak av deras swimwear collection 2013 som är jättefin! Så jag ska nog redan börja spara lite så att jag vet att jag kan köpa minst en bikini därifrån, helst två haha!
Vad tycker ni om Wildfox's kläder? :)


Bilder från min instagram!

 
Long time no see! Men vem har tid att sitta framför datorn när man istället kan vara ute och ha kul? ;)
Hittills har mitt sommarlov varit super men tyvärr börjar det dras sig mot ett slut men jag har hunnit med mycket, jag och tvilling var i kista häromdagen och kollade in reorna, hittade väääldigt mycket men tyvärr fick inte blusen längst ner följa med hem för den kostade 400 kr...

Annars så kommer uppdateringen bli som normalt nu, har inte riktigt haft någon inspiration till att skriva men nu är den tillbaka! 
Ha det bra så hörs vi ♥