SÄLJER sttickad tröja med englands flagga

Stickad tröja i strl S passar även M
Säljs för 50 + frakt (frakten beror på vart du bor och vad du vill ha för kuvert/paket)
Betalning kan ske genom överföring till mitt konto eller att ni skickar pengar med brev! Om mer bildereller information önskas så lämna en kommentar. :)


Elin

Ååååh den vart härlig,är besatt av Union Jack grejer haha! Synd att jag bor i Finland bara :(

Svar: om du verkligen vill ha den så går det att ordna! dock så är jag hos min mamma just nu och tröjan är hos min pappa så jag kan inte väga den (vilket jag behöver för att veta hur mycket frakten blir) så om du vill kan jag väga den och se hur mycket frakten blir och återkomma så får du bestämma om det är värt det? :)
Rebecka


Blogg: http://elinlizette.blogg.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR