Nyårsfransar..?

Nyår imorgon ju, dock får jag tänka om min outfit eftersom jag hade tänkt att ha på mig en svart klänning och ett par glittriga lösnaglar som inte har kommit...Så ändrade planer! Det blir istället den nya toppen från HM, en tubkjol och möjligtvis dessa lösögonfransar, får se hur det blir men ni får såklart en bild imorgon då jag är ledig från allt städande. Dock så ska jag till stan på morgonen (ska försöka hitta en byxdress och ett par skor!) så det blir lite senare på dagen. :)
Kram på er!


Busy day.

Bild från i tisdags
Ledsen för uppdateringen (som ligger på nivå noll..) har packat upp och städat hela dagen och jag är fortfarande inte klar, hehe. Blir nog en ordentligare  uppdatering imorgon då det är nyår, massa foton på (ännu mer) mat och förhoppningsvis så kanske jag hittar lite fyrverkirier som jag kan fota!
Kram på er. :)


Bilder från Sundsvall!

Planerar på att ha en sånhär lampa i mitt nya rum!
Älskar farmors julgran! Jag vill ju också ha äpplen i den som vi har här hemma. :)
Sånna här bilder blir det inga mer av för ny har jag ett sprillans nytt stativ som kommer följa med överallt! (Det väger ju faktiskt bara 1,5 kg!!)
Nu blir det att packa upp och storstäda rummet för om några dagar så kommer nogra fotografer som ska fota i huset. :)
Kram på er!


Choklad kväll!

Hej på er!
Kom hem från matchen för en stund sedan och har ätit lite + gjort mig i ordning! Nu blir det att titta på scrubs och HIMYM sen blir det att sova för imorgon åker vi hem och jag har ju inte lite att packa ner, hihi.
Godnatt på er!

 



Timrå-Djurgården

Hej på er!
Just nu sitter jag och la familia + min farbror i Eon area och väntar på att matchen ska starta!
Talk to you later!

 



Sex And The City 2!

Hej på er!
Sitter i vardagsrummet just nu och kollar på SATC 2 med syskonen innan vi går och lägger oss.
Imorgon blir det sovmorgon och senare på kvällen så ska vi titta på hockeymatch! :)



REA är en tjejs bästa vän, inte diamanter!

Hej på er! Har precis kommit hem från en dag på stan här i Sundsvall! Hittade en superfin pyjamas, ett par tofflor och en top som nu ser här nere!
Bloggar ju från iphonen nu men jag lovar att ni ska få ordentliga bilder när jag kommer hem. :)
(fick ju faktiskt ett stativ i julklapp så nu blir det massa bra outfit bilder)

 



I sundsvall!

Hej på er! Ledsen att jag inte har skrivit idag men jag har suttit i bilen hela dagen och eftersom det blåste så mycket igår så är det flera master som har blåst ner så internet funkade inte.
Kom fram till farmor för 2 timmar sen kanske och nu har vi ätit, fikat och öppnat lite presenter! :)
Imorgon blir det att byta lite saker + att shoppa på mellanrean såklart.
Nu så sitter jag och tvilling i vårar rum här hos farmor och kollar på Victoria's Secret fashion show!

 



Julmiddag hos mormor!

Jag älskar julmat! <3
Gjorde en donut med min donut men det blir alltid himlans mycket hår över som jag måste vira runt haha 'ilandsproblem'. ;)
Myste med ljus...
...samtidigt som vi spelade alfapet, jag kom bara näst sist!
Vi gick runt lite och till slut kom vi till ett ställe med massa ljusslingor, man kunde ha trott att vi var i USA!
(såklart så var läget på manuellt så dessa två bilder blev lite suddiga..)


Väska från beccadesign.se!

Fick den här fina väskan i julklapp igår! Har verkligen börjat gilla bruna väskor nu när det passar min sommar/höstjacka och min v interjacka så är det ju perfekt. Lagom liten är den också så den blir bra t.ex när man ska ut på stan och bara har med sig nycklar, plånbok, mobil. :)
Visar dom klapparna som jag tror kan vara intressenta, tror nog inte att ni är så intresserade av ett par Tritton AX 180 Headset till PS3, om det inte finns några spelnördar här det vill säga!
Kram på er.
(låg update idag, måste packa för åker iväg imorgon och ska på middag klockan halv tre...)


Julafton picspam! ♥

MAT <3
Dom här bilderna tog typ över 1 timme att ladda upp och kvalitén bliv blä..Så nu har jag glömt bort vad jag skulle skriva men hoppas alla hade en superfin julafton med nära och kära! ♥


Santa Claus is coming to town!

Så här såg jag ut i onsdags när jag var hos Molly i väntan på att vi skulle till skolan och få våra betyg! Hittade världens finaste tomteluva som jag sprang runt med och hade lagom kul med!
Nyss så prövade jag också lite tomtamasker som har använts under uren för att lura oss barn, men dom är alldeles för hemska för att visas upp!
God Jul på er!


Sista minuten shopping!

Jag idag! Hatar hur statiskt mitt hår blir..
Hej på er!
Kom nyss hem från en sista  minuten shopping med tvilling där vi fick med oss present till pappa, storasyster, mamma och mormor! Fick även med mig en liten palett med färgglada örhängen till mig själv, men det blir att visa en annan gång för nu är det dags frö julstädning.
Kram på er! :)


New Years hairstyle?

Hejsan!
Har funderat lite på vad jag ska ha för frisyr på nyår och det blir nog denna! Dock så ska jag försöka göra fler och mindre kringlor!
Har nu bestämt hur ni ska se ut under jul?
(och jag planerar att göra det lite mer välgjort nästa gång!)

 

 

 



Moon boot!

Har kikat på dessa finisar ganska länge nu, mest på tradera och ebay eftersom dom är såhääär dyra! Har hittat fler bra auktioner så nu är det bara att vänta på tillstånd så kan jag go wild 'n' crazy och börja buda!
Dom billigaste jag har nu är några som ligger på 20 kr + 60 kr frakt.
Jag älskar begagnat!
Kram på er, och grattis till jullov (om det är så man säger? :))


Some photos . . .

Tre bilder från idag.
Inte redigerade men är helt okej nöjd.
Skolan idag var lugn, började 9.20 (sovmorgon)  och hade svenska sen blev det iväg till Östasiatiska museét med SO:n där det var en utställning om Inka folket..Inte så kul haha!
Just nu kollar jag på How I Met Your Mother och senare ikväll blir det årets sista innebandyträning! :)


Nails!

Har precis fixat naglarna med så kallade "french nail tips" som tvilling beställde från ebay. Första gången blev det superdåligt men den här gången så blev det lite bättre och jag är ganska nöjd! :)
Håller fortfarande på att lära mig trixet med att inte fålimmet utanför men ja.. vad tycks? :)
Kram!


Inspo ~



Back in school!

Hej alla fina!
Sitter i skolan på svenskan och verkligen längtar tills det är lunch, är superhungrig haha. :)
Längtar såklart också tills jag kommer hem för jag hoppas att jag har fått mina naglar på posten!
Kram.



Äntligen ett nytt skrivbord!

Som ni kanske har märkt så har jag ofta skrivit om hur jag håller på att möblera om i mitt rum och nu är det mest klart, sängen och bokhyllan är flyttade och skribordet är utbytt! :)
Såhär blev det med skrivbordet (som förövrigt är en gammals spjällsäng)
Vad tycks?
Kram och ha en fin söndag, det är ju faktiskt jullov snart! 


Gingerbread...?

Så detta är vad jag har gjort hela morgonen, pepparkakshängen till mormor i julklapp! Har även varit i kyrkan på gudstjänst med tvilling i 1½ timme, inte så där superkul.
Håller även på attt fixa naglarna nu när innebandysäsongen är över så behöver man inte oroa sig för att dom ska brytas! :)
Kram på er!


Move Along

bild tagen för exakt 1 år sen!

Hej på er!
Igår fick jag reda på en väldigt sorglig sak, en tjej som jag kände gick bort i måndags, jag och flera andra kände henne så det var väldigt sorgligt.
Gick på minnesstunden med min kompis Lina och tände ljus, pratade med familjen och skrev ett sista hejdå.
Så just nu känns det lite konstigt att sitta framför datorn och blogga som ingenting har hänt, men vi får se om det kanske kommer upp ett inlägg senare.
Kram, och ta hand om er! ♥


A little something for christmas!

Blir bara ett kollage idag, har varit en konstigt och sorglig dag så jag kommer tillbaka imorgon.
Ta hand om er. ♥


Mornin'

Hej!
Var uppe tidigt imorse och passade på att slå in alla julklappar, supermysigt var det!
Kom till skolan och har tittat på Holes tills nu, en jättehärlig film som jag tycker att ni kan tittat på, sitter i datorsalen just nu och väntar på att vi ska börja. :)
Skriver mer när jag kommer hem.
Kram. ♥

384964_343135185702128_138541072828208_1587858_577196227_n_large



Dem mest underbarast iphoneskalen..

Alla kommer från härifrån!


Julklapp och lim!

Beställden en helt okej stor beställning från ebay förr veckan och nu har några saker droppat in i brevlådan, delvis eyelash applicator och idag kom lim till lösnaglar och en present som jag och tvilling ska ge till pappa!
10 st lösnagel lim för 20 kr, inte illa!
Roligt USB minne på 6 GB till pappa!
Alltid lika roligt när man får paket på posten, nu är det bara att vänta tills mina lösnaglar kommer, då blir det pyssel med det!
Kram på er! :)


egoegoego...

Det är sånt här som händer när man har tråkigt i skolan...
Annars så Hej på er! Kommer nog bli lite seg bloggning för jag håller på att röja ut/möblera om mitt rum. Har bärt ut en soffa, flyttat säng, bokhylla, ett bord och nu är det bara skrivbordet som ska ut = in med ett nytt och sen byta plats på TV:n så är dte klart, jag längtar!
Kram. ♥


Falseyelash applicater!

Hej! För ca. en vecka sen så beställde jag lite kul från ebay och idag så har två paket kommit! I det ena paketet (som kom i brevlådan) var det en falseeyelash applicator! Köpte den lite för skojs skulle mest för den kostade bara 6 kr med frakt så jag slog till. Tur nog så passar den faktiskt min ögonform så jag ska pröva den imorgon och hoppas att den funkar.
Kram på er!


A heart of stars

Ni kanske kommer ihåg det här inlägget där jag skrev om mina ljusslingor som hade gått sönder så jag hade fått plocka av stjärnorna, alla var ju inte trasiga men det såg lite konstigt ut så jag bestämde mig för att ta bort alla. Sen dess har dom bara legat på min byrå men igår kväll fick jag ett litet ryck så jag bestämde mig för att sätta upp dom på dörren, tid tog det men jag blev nöjd!
Vad tycker ni?
Ha en fin söndag. ♥


Match the coat!

Godkväll! Knåpade nyss ihop dessa två kollage i polyvore. "Basen" är ju själva kappan som jag är helt kär! Min favorit är nog den nedersta, Mikael Kors väskan är ju för underbar, får väl bli något att spara till i framtiden. :)
(Fick inte plats med alla källor till kläderna så om ni undrar vart något är ifrån är det bara att fråga.)
Ha en fin kväll. ♥


I want snow, pretty lights, and santa.

Tumblr_lvlxvoyy7w1qa763jo1_500_large
9107_0156_large
Tumblr_lux19kg67p1qdc5qzo1_500_large



Jeans!

Jag har alltid haft svårt för att hitta jeans, ibland kanske man vill ha det där lilla extra och inte det som alla andra har. Letat har jag gjort, länge, men nu äntligen så har jag hittat min räddare i nöden!
Här kommer lite olika byxor från lite olika märken, tryck på dom för att läsa mer. :)

Cheap Monday - Cheap Monday Mid Wash Zip Low Skinny Jean hos Mylovebasket Cheap Monday - Cheap Monday Black Tight Skinny Jean hos Mylovebasket ASOS - ASOS PETITE Super Skinny Jean hos Mylovebasket True Religion - True Religion Lilac Skinny Jean hos Mylovebasket ASOS - ASOS Supersoft Sexy Flare Jeans In Dark Stone Wash hos Mylovebasket IRO - IRO Skinny Jean With Zip Detail hos Mylovebasket
Detta är bara lite av det jag har hittat men ska plugga inför ett musikprov som jag har imorgon så det får bli en annan gång.
Kram ♥


Happy Holidays!

Juletider är här och då är det ju dags att klä upp sig lite! Alla klänningar kommer från Dorothy Perkins och dom har riktigt bar kvalité på sina kläder. Själv är jag mest såld på dom vinröda klänningarna så det blir att önska mig alla tre i julklapp, hehe. ;)
Jag brukar alltid vilja vara finkläd på julafton så helst en klänning, men på nyår så brukar jag ta en enklare klänning med 2 par ylle strumpbyxor så håller jag mig varm när det är dags att gå ut och mälla raketer.
Hur brukar ni vilja klä er under julhögtiderna? :)
Kram!


Skolan..

Tyvärr går all min tid åt till skolan just nu, när man är sjuk i två veckor så samlas prov, läxförhör och böcker i en stor hög. HAr nu läst klart två böcker sammanlagt 600 sidor och gjort SO prov så jag närmar mig dte ljusa slutet i alla fall, så snart när allting är tillbaka till det vanliga så blir uppdateringen vanlig igen!
Kram på er. :)
_mg_9302copie-1_large
Tumblr_llz8qe03wr1qfxpnio1_500_large


Fixat med rummet!

Hejsan!
Har ägnat min kväll åt att ta bort massa stjärnor från min ljuslinga för nästan alla var trasiga så det var lika bra att ta av dom. Har även satt ljusslingan på sänggaveln, fast det ser lite konstigt ut, hehe. :)
Jag kan ju säga att det tog ett  tag men med hjälp av ett hårspänne så gick det!
Ledsen för bilderna men hinner inte göra värsta inlägget, har ju varit borta från skolan i två veckor så jag har ca sex prov som jag måste ta igen!
Kram på er.


Vart är julkänslan?

Vid den här tiden förra året så var det fullt med snö och glittrande juleljus över hela stan men nu är det ingenting, för att vara helt ärlig så känns det fortfarande som höst. Vi har inte ens ställt fram adventljusstakar eller adventstjärnor där jag bor, riktigt tråkigt!
Någon som har något tips så att man får fram den där julkänslan? :)