Tröjan som jag kommer ha på mig i sommar!


Den finns på Fokiwa.se dock så är den inte designad av Foki men det gör den ju lite billigare också! Perfekt att ha på stranden över bikinin eller bara ha ett linne under som på bilden.

Vad tycker ni om Fokis designer? :)


Beige lipstick

Tumblr_lk0ifyotmk1qb89gdo1_500_large
Bare-hiilen_165210690_large

Är sååå himla sugen på att köpa ett beiget läppstift nu när våren kommer, medans alla andra hoppar på den nya 'vårtrenden' med massa av starka färger så har jag blivit mer sugen på att köra på nudetrenden och skaffa mig lite läppstift smycken kanske något enstaka klädesplagg, vi får se. :)

Kram!


Black dress ~

Hittade den här supersnygga klänningen på nastygal och den ska jag direkt beställa hem! Passar superbra nu till sommaren, skola som till fest, love it.
Kostar fyra hundralappar och för en sån här skönhet är ju det ingenting.
Kram.


Jag idag!!

Jag idag!
Ska ha svenska nu sen drar jag till tandläkarn och sen hem för att göra läxor eftersom att vi har halv hemstudiedag idag!
Avslutar med två bilder jag tog nyss!



Peppinlägg, New York

Tumblr_lzgdhcwwgo1r309lyo1_500_large
3977116482_50af9d8255_z_largeTumblr_lyh2fozlut1r1m8m5o1_500_large188447565627262231_sxicp8my_f_largeTumblr_lwjw15frd91qf7dj9o1_500_large

Som alla mina vänner vet så är mitt stora mål att flytta till New York efter gymnasiumet och gå på college där. Dels för jag är så trött på Sverige men också för att jag kan allvarligt talat inte se mig bo i Sverige när jag blir äldre, haha!
Det finns ju fler möjligheter att hitta det jobb jag vill ha i New York i stället för Sverige, drömjobbet är ju stylist helst på en tidning och för att komma dit så finns det flera olika college man kan gå på för att få den rätta utbildningen och lära sig mer om modevärlden!

Vad har ni för drömmar/mål?


Firar födelsedag!

Igår fyllde min storebror 22 år så mormor kom hit så firade vi lite med mat, kakor och presenter!!
Han fick en PS3 vilket jag är jätteglad över eftersom
Vi hade en men den gick sönder och det senaste halvåret så har vi försökt att laga den men det gick ju som som det gick haha!
Kram!



Ska beställa hem lite böcker!

Ska precis beställa hem dom här böckerna. Är jätteivrig för jag vill verkligen läs "The teen Vogue handbook" eftersom att en av mina stora drömmar är att få jobba på Teen Vogue!
Lauren Conrads bok har jag läst lite smått på internet osv. och den verkar vara väldigt bra så vi får se! :)


I got the shoe cravings..

Img1467134958_large425535_310055162373595_1305934969_n_largeCute-food-friends-glitter-heels-favim.com-215717_large_large396431_largeTumblr_lyzaw7oj9a1qmbt9lo1_500_largeFashion-girl-heels-photography-shoes-favim.com-287237_large


Beige

Deep down, all the while, she was waiting for something to happen. Like a sailor in distress, she kept casting desperate glances over the solitary waster of her life, seeking some white sail in the distant mists of the horizon. She had no idea by what wind it would reach her, toward what shore it would bear her, or what kind of craft it would be – tiny boat or towering vessel, laden with heartbreaks or filled to the gunwhales with rapture. But every morning when she awoke she hoped that today would be the day; she listened for every sound, gave sudden starts, was surprised when nothing happened; and then, sadder with each succeeding sunset, she longed for tomorrow. —MADAME BOVARY, Part I, Chapter IX
Så fint så fint! Är jättesugen på att införskffa dom rosa skorna men har absolut ingen aning om vart dom finns men jag får väl leta tills jag hittar dom!
Gillar shortsen också, har för mig att jag har sett ett sådant tyg så man kanske ska försöka se om man kan sy några sånna själv. :)


Blandras - chiuaua/japansk spets

Den här blandrasen har jag alltid tyckt är enormt söt och när jag blir äldre så vill jag verkligen skaffa en. Små är dom också vilket är bra för jag gillar inte stora hundar hihi. :)
Har ni ett husdjur eller vill ni skaffa ett?


I can't believe I have friends...

I can’t believe I have friends..
Sånna här meddelanden får min fina vän Sara stå ut med när jag har tråkigt.
Ha-ha...


Sjukling..

Hej på er!
Har ju inte uppdaterat normalt men det är för att jag mår så dåligt. Det är p.g.a mina sjukdomar och vi vet inte riktigt vad som är fel men imorgon ska jag till doktorn så då får vi nog veta mer. Ska även göra en till njurbiopsi om några veckor så jag hoppas jag kan få lite piller så att jag mår bättre!
Nu till något lite roligare!
Jag börjar ju nian i år och jag har kommit till fund med att jag vill gå en media linje och lära mig mer journalistik osv. :)
Någon som vet bra gymnasium i Stockholm? Just nu lutar det i alla fall mot Jensen Norra!


Bucketlist for 2012


Har alltid varit så fascinerad av såkallade bucketlist's som man ser lite här och där så jag bestämde mig för att göra några egna helt enkelt!
Så dessa är då lita saker jag hoppas på att få göra under 2012, är ju supertaggad på att ta en industrial piercing men vi får helt enkelt se vad föräldrarna säger!

Sen när vi har flyttat så vill jag verkligen måla dörren rosa, ljusrosa, åtminstonde insidan av den. :)

Kram♥


The dream closet~

Bilder från tumblr!

Har alltid drömt om att ha en walk in closet men nu när vi ska flytta till en lägenhet så kommer det väl inte hända, men när jag flyttar hemifrån då ska det bli ändring på saker och ting!
Jag förstår ju att jag antagligen kommer bo i en liten etta i början men inte för alltid. :)

Har ni något speciellt rum som ni skulle vilja ha i erat hus/lägenhet? 


Spring, please come faster!

Fashion-lace-stockings-wow-favim.com-164154_large
Tumblr_lstsvlkuma1qafg0xo1_500_large
Tumblr_lyfkcybyt81qeo03no1_500_large
Tumblr_ly4jmnzhn71qems3lo1_500_large
Tumblr_ldwm88guje1qbpydeo1_500_large
Jag vill att det ska bli vår nu. Jag längtar tills jag får sätta på mig shorts och knästrumpor! Sitter just nu och letar efter strumpbyxorna som är här över med den röda klänningen ↑.

Någon som vet vart dom finns att köpa? Domär ju för underbara! :)

Kram♥