För en regnig dag som denna..

Simple but not



Skulle jag inte ha något emot att ha på mig detta (+ ett par byxor då..) Ena sekunden regnar det ner andra sekunden är det strålande sol, tyvärr inte varm dock! Hoppas på att kylan försvinner snart så man kan få ett sommarlov utan regn för en gångs skull.
Tryck på dem små bilderna så ska ni komma till allting.
Kram♥


Skolavslutning/student/bal


Slängde ihop ett snyggt collage med vad som (jag tycker) skulle passa till student/bal/skolavslutning eller helt enkelt på fest! Kommer antagligen bli lite fler sådana hära och kommentera gärna om ni har någon speciell klänning/byxa/kjol/sko osv. som jag ska matcha ihop, det tycker jag är superkul att göra.
Kram ♥


Mina tankar om GT's nya collection!

Mina favoriter från ginas exclusive collection! Jag gillare hela collectionen förut clutchen, den ska vi inte ens prata om haha.. Men ja jag gillar dom, kläderna funkar ju både till fest (såklart) men även till vardag till ett par jeans och inte allt för detaljrika flats!
Kan ju verkligen tipsa om klänning till t.ex skolavslutning, student, eller bara om du ska på en fest eller så, sen går den ju att sy upp och göras kortare också, det skulle nog jag göra om jag köpte den!

Vad tycker ni om Gina Tricots Exclusive Collection?


Outfit of the day

Hej på er! :)
Ledsen att jag har uppdaterat som en liten snigel haha. Men det har varit mycket med sjukhusbesök, läxor och prov så jag la det på hyllan en liten stund! Ska försöka börja blogga så mycket som möjligt, är ju sommar nu så det blir säkert massa roliga outfits osv.
Här är det som jag hade på mig idag, gammal bild men bättre än ingenting eller vad säger ni?
Tunikan från yesstyle som jag älskar! Strumpbyxor från yesstyle och så en fin liten toffs! Hoppas ni har haft en fin vecka! Kram :)


Säljer skor nr. 2 från yesstyle!

OBS!! På bilden så ser dom vita ut och materialet ser verkligen "tygigt" ut men dom är inte särskilt tygiga och dom är beiga!
Också försmå strl 37 snarare men jag ska mäta dom, samma info om dessa som på skorna här under. Bilderna från yesstyle's hemsida har inte tagit några egna, men om ni är intresserade men vill ha bevis på att jag har dom så kan jag självklart maila bilder till er!
Köpte dom för 270 säljer för 200 + frakt


Inspirations outfits.

イメージイメージ1イメージBildBildイメージ

Ledsen för sen uppdatering den senaste tiden men jag har
varit lite småsjuk + har varit upptagen med skolarbete osv.

Var tyvärr hemma från skolan idag men jag börjar redan känna mig bättre så jag går till skolan imorgon och passar på att ha på mig mina nya shorts! Första gången för i år för mig så jag är ju lagom taggad. :)


3 bilder från idag!

Alla bilder är tagna utav mig, respektera gärna det!
1. Våra äppelträd har äntligen börjat blomma så snart blir det äppelpajs verkstad här!
2,3 Fina blommor från våran enorma rabatt.

Dagen har spenderats med att mata lite kaniner (inte mina, vaktar dom bara ;)) städa lite på rummet, fota och nu så ska jag titta på ett live cod event :D
Nördvarning på den alltså. Vad ska ni hitta på denna fina lördagsförmiddag?


Den finaste drömmen..

z_b38ab6c0

6134058290_9ba1db94da_b

6134052618_537b0d7e69_b_0


Bilder från Dulce Candys



Nya shorts!


Hej på er! Ledsen för att jag inte har bloggat under helgen men jag har varit i Göteborg och kom hem igår så Molly påminde mig om att jag skulle blogga..

Men det här är i alla fall mina nya shorts från HM dom är höga i midjan och superfina, speciellt älskar jag detaljerna på fickorna och där bak. :)
Vad tycker ni om dom?


Ny klänning från yesstyle!


Så detta är då min nya tunika från yesstyle som kom igår! Först tänkte jag liksom shit va stor den är! Så imorse så hade jag liksom vikt in den så att den inte skulle "hänga" ut så mycket men sen så övertalade Sara mig att det såg bra ut såhär och det tycker jag nu också!

Annars så firade jag, tvilling och några kompisar vår födelsedag idag, det var superkul men tyvärr var det några som inte kunde komma/stanna där så länge men det var kul ändå. Vi hade lite picknick så vi köpte kyckling och bröd som vi gjorde wraps med och lite jordgubbar, supergott! Totalt blev det att vi som var där längst var ute på ängen i 4 timmar! Jisses vad tiden kan gå snabbt när man har roligt alltså.

Nu blir det lite pluggeliplugg och ta det lite lugnt, vad hittar ni på denna tisdagskväll? :)


Nya skor från yesstyle ~


Mina skor som jag beställde från yesstyle förra veckan kom idag (tillsammans med en jacka och en tunika) och jag blev såklart överlycklig eftersom att jag satt (och sitter) med feber så komemr det ett bud med kläder. Gjorde min dag kan jag ju säga. :)

Nu till skorna!
Som ni ser så är dom lite beigerosa och är 10 cm med 2 cm platå, dom har också ett litet spänne som man kan sätta på en liten flärp på baksidan skon så det är ju bra om man vill ha det så.
Dom har en väääldigt skön sula och dom är superlätta att gå i!
Finns på yesstyle för ca 280 + frakt tror jag.
/Skogalen som jag är beställde jag hem ett till par skor igår som jag har velat ha i några månader, jag lyckades knycka det sista paret så vi får se när dom kommer./


Söta outfits som inspiration till sommaren!


Även fast det har varit ganska varmt den senaste veckan så kan man ändå inte ha på sig shorts riktigt ännu, men jag hoppas verkligen man kan gå runt barbent snart för jag är så trött på att ha på mig jeans!
För er som inte vet det så gillar jag inte jeans, det är lite för tråkigt för min smak att ha på sig så ja.. Men nu har jag i alla fall hittat mina söta strumpbyxor med hjärtan på som har varit borta ett tag så imorgon kan jag ha på mig klänning i alla fall! :)


Sushi!


Sushi lunch med tvilling och Sara nu, toppenstart på en lördag! Vad ska ni hitt apå idag? :)


Smakprov på en ps med Sara!