Lycka kan komma i många olika former..


När jag ser den här bilden blir jag lycklig, första gången jag åkte utomlands i hela mitt liv var ju för exakt ett år sen!
Själva sättet jag fick resan var ju tyvärr inte lika kul, jag fick önska den hos något som heter önskestiftelsen som ger svårt sjuka barn en önskning så när jag fick veta att jag skulle få önska något hos dom så var det både lycka och sorg. Att räknas som ett svårt sjukt barn kanske inte är det bästa som finns när man är fjorton år och bara vill njuta av livet, men sen att veta att jag skulle få åka till Paris som jag drömt om så många gånger var bara ren lycka!

Just den här bilden är tagen precis innan vi åkte upp i eiffeltornet och jag var ju så himla nervös för jag är höjdrädd nämligen men det gick bra än då.
Så lycklig som jag var i Paris har jag nog aldrig varit, det var den bästa veckan i hela mitt liv!

om ni vill vara med i tävlingen så gå in HÄR


Ett till armband!

Droppade in ett till armband i brevlådan i veckan, tur det för jag har varit så himla nere nu när jag har blivit sjuk och allt. Får hoppas att jag blir frisk tills imorgon för då skulle nämligen tvilling och jag ta en tur till stan och (äntligen) köpa lite kläder. :)


Ska försöka att uppdatera lite mer men efter ca. 8 timmar på ett dagis med massa livliga barn så är man rätt slut!
Ha en fin lördag.


Nytt armband!


Beställde hem detta armband för ett tag sen och idag så låg det och väntade på mig i brevlådan, är riktigt nöjd med det!
Första gången jag äger ett skinnarmband faktiskt, men det är ju i min stil haha!
Kommer bli perfekt nu till våren med ett par snygga shorts, enkel t-shirt, brunbrända ben och ett par converse. jag längtar. :)
Kram!


Tre vårfärger!

Var inne på gina häromveckan och köpte med mig tre nagellack  hem, ett violett, ett mintgrönt och ett pärlemorsvitt!
Har blivit ganska förvånad över kvalitén, trodde bara att det skulle hålla i nån dag och sen börja flagna men nu har jag haft det i 5 dar och det sitter fortfarande kvar, en glad överraskning!

Ska tillbaka dit sen när jag har fått in lite pengar och köpa en tröja som jag ska matcha med ett par ylleshorts, längtar tills jag får visa er det så får vi se vad ni tycker om det.
Kram på er!


Mobilbilder från igår!

Var ju på ännu en födelsedagsfest igår såhär är lite mobilbilder, kanske kommer upp lite bilder från kameran sen också. :)


Glass i vårsolen!



Dagen i dag har varit riktigt mysig! Började dock med svenskaprov som inte var lika kul men så är det, kollade sen på en dokumentär om World Trade Center och sen så slutade jag klockan 12. :)
Då blev det thaimat i solen med Sara och tvilling och sen en spontanglass för det var så varmt och skönt!

Och på tal om inget så ser ni min dipdye på den övre bilden, som förövrigt inte är klar än. Den är i working progress helt enkelt.

Kram!


Hos mormor!

Hej på er!
Just nu så är jag hos mormor och vi har ätit massa med god mat och kakor. :)
Här kommer lite bilder på hur jag ser ut idag, jag körde på min långa hallonröda sommarklänning idag för det var jättefint väder ute!

 



Nytt skal!

Det här skalet kom ner i brevlådan igår och självklart blev jag superglad för jag har väntat ett tag och nu är det här!


På tal om något helt annat så ska jag till min mormor för att fira hennes 85 årsdag så det kanske blir en bild på vad jag har på mig. :)

 



Bilder från min instagram den senaste veckan!

Uppdaterar min instagram mer än bloggen haha.. Men iaf! Igår var jag hos Molly och vi skulle egentligen ha tittat på film men det slutade med att vi tittade på disney hela kvällen, väldigt nostalgiskt. :)

Sen så kan jag ju berätta att jag beställde en ljuslila hårfärg för en vecka sen och dne kom igår så snart så blir det lila dipdye hihi, jag längtar!

Sen funderar jag också på köpa mig ett par egna platform converse men jag lyckas bara hitta med kort skaft, någon som vet vart det finns med ett högt skaft så får ni gärna dela med er.
Kram!


Jordgubbar!

Jag och tvilling tog en liten kvällstur till ICA och såg att det fanns jordgubbar för bara 10 kr per förpackning vilket är ganska billigt för den här årstiden så självklart köpte med oss några paket hihi. :)
Så jag sitter och äter på dom nu samtidigt som jag tittar på friends och packar, ska nämligen ligga inne på sjukhus måndag-onsdag så ja.. Men eftersom jag kommer ha såååå tråkigt så kommer jag nog blogga ändå!
Kram



Fur tail ~

Har ju faktiskt en sån här liten pälssvans i min ägo men det har inte blvit så mycket användning av den för jag vet inte riktigt hur man ska matcha den, den är mörkgrå med en vit tip som jag ångrar lite nu.. Skulle ha varit bättre om jag hade köpt en brun för jag har ju en brunmönstrad väska, ljusbrun jacka osv. haha :)

Får väl se om jag hittar någon billig! :)

Kram♥

 

 



Accessories

Har gått och blivit kär i accessoarer! Har ju alltid använt örhängen, armband, halsband etc. men nu vill jag verkligen ha massa fint och nytt till våren och sommaren. Har redan beställt ett par superfina vintage örhängen som borde komma när som helst nu, då blir det bilder på dom såklart!


Bilder från min instagram den senaste veckan!