Bilder från konfan!

 
Blir dessa bilder för nu, vet inte om jag vågar lägga upp resten här haha! 
Är rätt trött och sliten från dom senaste dagarna+ idag har jag sprungit runt och gjort massa ärenden från 10 till 17, helt okej produktiv dag kan man säga!
Ha en trevlig helg ♥


Hemma från lägret!

Hej på er! Kom hem från lägret för några timmar sedan och har nu hunnit packa upp, äta osv. Kan ju säga att det är riktigt skönt att vara hemma, har saknat min PS3:a lagom mycket. :)
Annars så har jag lite över 1000 bilder att gå igenom så jag kommer nog lägga upp massa dom kommande dagarna men just nu så får ni nöja er med en som jag tog igår innan våran avslutningsmiddag (som förövrigt var jättemysig!) Saknar alla redan men vi träffas ju imorgon igen för fotograferingen och sen själva konfirmationen på söndag!
 
 


På konfalägret!

Hej på er! Ledsen för världens sämsta uppdatering men just nu är jag på konfaläger och har tyvärr ingen täckning (lånar av en kompis just nu) så det har vart ganska så öde här tyvärr! Bloggar mer när jag kommer hem har flera bilder som jag kommer lägga upp! Vi hörs :)


Så här får du långa fransar UTAN dyra produkter!

Som många kanske har märkt så skriver storbloggarna nu om olika produkter (t.ex xLash) som gör så att fransarna blir längre, tyvärr så kostar dom skjortan men som  jag har märkt nu så finns det lite billigare alternativ! Kolla in den här videon:
 
 
Tydligen så funkar vilket läppsyl som helst till det här, jag har användt mig av vaseline nu i en veka och jag ser redan lite skillnad :D Ett tips är att köpa fransfärg och färga fransarna så slipper du gå runt med mascara i sommar :)


Skolavslutning/klänning

Hade ju då skolavslutning idag och det var så himla skönt att veta att nu så har man faktiskt sommarlov, äntligen!  Firade det med att åka in till Vapiono och äta lunch med tjejerna, första gången jag var där och det var verkligen supergod mat, pastan där var helt gudomligt god. 

Här kommer lite bilder på min klänning, står lite konstig men det är inte så lätt att stå på ett bra sätt med stilettklackar på bullersten haha! :)
 

 

Hoppas ni har haft en bra skolavsluntning (varesig ni slutade idag eller en annan dag! :))

 



Saker som jag vill ha i sommar..

Tumblr_m3rq9xhrvi1r0pe9no1_1280_large
Lila hår är ju något jag ahr funderat på att göra länge, hade lila dipdye och gillade det och nu har jag bestämt mig för att färga lhela håret lila, vi får väl se är jag har råd bara. Blir ju ganska stora summor när man ska köpa ca 5 burkar färg varje månad!

Tumblr_lxdr8f5joc1qkou6ro1_500_large
Blev helt kär när jag såg den här outfiten, favriterna är gubbskorna och linnet. Har ett par svarta gubbskor så borde kolla om det går att färga dom ljusbruna. :)

6906562454_f5437502f5_z_large
Spetsstrumpor är något jag alltid är ute efter men i det här fallet är det dom perfekta sommarskorna! Förra året fanns det ett par magiska på topshop (se bilder HÄR) men tyvärr tog min storlek slut alldeles för snabbt. Så nu är jag på jakt igen och hoppas att jag hittar några.


Nu såhär i slutet kan jag ju be om ursäkt för min kassa uppdatering, på tisdag får jag sommarlov och då blir det bra uppdatering i tre dagar sen åker jag på konfaläger i hela två veckor. Får se hur jag gör med det problemet..
Kram!


Fé utklädsel!

(Nej jag är inte svettig jag har glitter över hela kroppen ;))

Hej på er! Lisa hade ju fest igår  och det var sjukt roligt, jag klädde ut mig till en fé så jag gick runt med 10 cm high heels, vingar på ryggen pch glitter på hela kroppen. Jag och Molly (utklädd till Mario) fick ju några blickar på oss när vi gick till Lisa i regnet, haha. :)

Annars så skulle jag och Molly in till stan idag men eftersom att det regnar så mycket så bestämde vi för att strunta i det och åka in imorgon instället, får hoppas att vädret blir bättre då helt enkelt! Nu har det ju soöregnat 3 dagar i rad i srockholm, det börjar bli lite tråkigt!
Kram på er och ha en fin helg! ♥