Sol, bad och Liseberg!

Hej på er! Är just nu i Falkenberg och har det jättehärligt, det är supervarmt så dom senaste dagarna har vi stekt på stranden och varit på Liseberg! Tog även en sväng till gekås(standard ;)) och där hittade jag en massa fina saker, favoriten är nog den blusen på bilden! Ha det bra så hörs vi snart :)



Bilder..

 
Vet att min uppdatering måste vara den sämsta i hela universum men det är sommarlov och jag ahr haft det så h imla kul även fast det bara är i mitten av lovet! Har lärt känna massa nya roliga människor, har knappt varit hemma mycket alls så har inte haft tid till att blogga (tyvärr..) 

Men här får ni i alla fall lite bilder från dom senaste dagarna! Regnbågen såg jag idag och det var helt otroligt (man ser det inte på bilden) men lite över den så var det en till regnbåge, helt sjukt haha!
Hoppas ni alla njuter fullt ut av lovet, kram! 


Lite om gårdagen!

Igår så vart det ju sista dagen på festivalen, vi struntade i att se Norlie & Kkv för det var grymt dåligt väder. Istället gick vi ut runt tio för att kolla på Hoffmaestro! Dom var sjukt bra och jävligt roliga också, efter det så blev det thaimat och sen själva finalen på festivalen som då var Sean Paul. Han var super bra och hela Sundsvall stog och sjöng med till låtarna (en ensam stockholmare gjorde självklart också det!) Slänger in en bild från konfalägret nu eftersom att jag bara har mobilbilder från igår..



Snabb update!

 
Hej på er! Blir en snabb update nu, kommer inte kunna uppdatera som vanligt föräns på onsdag då jag kommer hem(blogg appen funkar inte..) 
Har varit på flera konserter redan och dom bästa hittils är thin Lizzy, Takida och Ed Sheeran! Ikväll så ska vi se på Norlie & Kkv, Hoffmaestro och Sean Paul! Förväntningarna är höga!
 
Som ett avslut på det här inlägget slänger jag in en bild på mig och Michaela. :)
  


Dom senaste dagarna..

 

Har varit riktigt dålig update dom senaste dagarna och det får man be om ursäkt för! Men jag har iaf haft jätteroligt har äntligen klarat av konfirmationen (överlevde redovisningen trots min sjuka scenskräck!) och att få gå på Coldplay konsert som present från pappa var ju inte dåligt!
Sen så har jag även fått flera bra vänner från konfirmationslägret, folk som jag redan kände men också nytt folk, trevligt. Så har varit  ute lite med dom mina sista kvällar innan jag drar till festival i sundsvall och hare gött!

Hoppas ni alla har haft ett jättehärligt sommarlov hittils, ska till mormor på middag ikväll men ska försöka blogga efter det!