Bilder!

Lovade ju att lägga upp några bilder på hur jag matchade löskragen jag fick så här har ni dom :)
 





Present!

Var hemma och sjuk igår och hade verkligen en superdåligdag, så gissa hur glad jag blev när tvilling sa att hon hade en present till mig! Det är sånna här "små" saker som verkligen kan göra någons dag, i detta fall min.
Kommer använda den idag så ska försöka få upp lite bilder på hur det ser ut.
 





Fint i höst - powderpink style!

Hösten närmar sig ju med stormsteg så det börjar ju bli dags att börja ta fram höstkläderna nu, och kanske till och med köpa lite nya :)

1288609-7-1328962690841_large
Planerar på att köpa ett par svarta hunters nu i höst, dom är supersköna och blir ju perfekt nu till hösten när det blir så geggigt och speciellt när snön smälter sen. :)
 
Tumblr_m9zrx22ltw1re152no1_500_large
Guldsmycken är väl alltid inne men jag tycker personligen att det är ännus snyggare på hösten av nån anledning! Speciellt kommer det passa till min höst/vinterjacka se här som jag ska färga marinblå :)
 
Tumblr_m9z2q0gecq1qad2wmo1_500_large
Mysiga tröjor, dra på dig en tröja, stoppa in den lite snyggt i byxorna/legginsen på med armabnden och stövlarna sen är man redo för en dag i skolan/på jobbet/ i stan! 
 
Th_500_334_1296056453_tumblr_lf71wujgx91qdyufeo1_500_large_large
Knästrumpbyxorna har jag redan börjat dra fram, blir ju lite för kallt om man bara ska gå runt med nylonstrumpbyxor ;)
 
Tumblr_m9w0dftx1g1qad2wmo1_500_large
Sist men inte minst lager på lager! Sjukt mysigt och rackarns snyggt om man får det rätt.


Lite mål...

543697_356889751055084_916614926_n_large
Skaffa en mops någon gång i mitt liv, spelar ingen roll om jag är 20 eller 50 någong gång i mitt liv ska jag bestämt ha människans bästa vän vid min sida!

1339855173532788_large
Bli bätrre på att teckna, har tecknat varje dag nu sen skolan börjar, hoppas att vid slutet av nian ska jag kunna mer tekniker osv.

Tumblr_m99ooilgzp1qfwg9lo1_500_large
Ha en fantastisk skosamling, jag har tur eftersom mina fötter har växt klart kan jag nu börja köpa skor av bra kvalite som håller länge, till ett dyrare pris också såklart!


Komma in i modetidnings industrin, gärna i USA, ser inte riktigt en framtid för mig i Sverige tyvärr..
 
Vad är era drömma och mål? Lämna gärna en kommentar eller länka till ett inlägg där just du hsr skrivit om det!
 


I skolan!

Hej på er! Sitter i skolan med Sara och ritar lite, hoppas på att få klart den i slutet av veckan men vi får se. Jag har gett mig själv en utmaning för jag ska rita hår över hela bröstet haha, vi får de hur det går!



Miley cyrus bomb!

Jag har gillat Miley Cyrus ända sen Hannah Montana började på Disney Channel haha. Dock är jag inte världens största fan av hennes musik men hennes garderob, ja den är jag lagom avis på!
 
Tumblr_m9hcnhgslo1qmbt9lo1_500_largeTumblr_lpo7p9wegy1qb7fx6o1_500_large
Y_large
Tumblr_m8ypcsl4zy1qhib1oo1_500_largeTumblr_m8a9vgaa1w1rabnoro1_500_large7454414722_d242f018a1_large
 
Sen kan jag lägga till att jag ahr lite problem just nu, mamma flyttade i fredags vilket inte var världens lättaste sak precis.. Sen så åkte pappa in på akuten i går för att han hade stroke liknande syndrom så nu är vi syskon ensamma hemma haha!
Återkommer med något inlägg så snart som möjligt!