Höstlov!

Godkväll! Kan meddela att jag nu har höstlov så nu ska uppdateringen vara på topp! Det kan jag lova. :) Idag har jag i alla fall varit ganska upptagen med att fixa några sista inlämningar och innebandyträning! Men nu är jag i alla fall ledig och jag spenderar kvällen med att titta på confessions of a shopaholic. Super rolig film faktiskt!


Nicole

Du e så snygg ( vet att det inte är du på bilden men kikade lite på bloggen ).



Sv:

Jag är 14 och är 165 typ det är väl ganska normalt. Men jag har ju en sjukdom och har tagit massa mediciner så att jag stannat mer i växten på 3 år har jag växt typ 3-5 cm och det e ganska lite. Om jag hade växt som jag skulle, skulle jag vart runt 170 - 175 cm.


Blogg: http://nickys.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR