Ni har väl inte missat Cocoos nya, helt egna, smyckeskollektion?

Det har i alla fall inte jag! Jag totalt älskar själva "temat" som är Naturens vackraste stenar, och vackar stenar, jo det har hon lyckats med! :)
Stenarna som finns med i kollektionen är: Ametister, agater och kristaller!


Bilder lånade från cocoo.se
Fyra av mina favoriter! Det översta halsbandet och ringen är ju bara för fina. Ametist stenar i vitt är ju aldrig fel, lätt att matcha och livar upp en enkel outfit. :)
Sedan armbandet ner till vänster är ju grymt snygg, ormformat och i guld dessutom mums säger jag bara! Ringen där nere är väl inget jag personligen skulle ha på mig men den känns lite Lady Gaga inspirerad och jag gillar ju Lady Gaga.
Till sist så har jag en lite present till er, ni får 15% rabatt om ni anger- bloggspecial -i kassan när ni handlar, so let's shop until we drop!
(Rabattkoden gäller till den 10 november)


Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Höstlov snart! :D vad ska du hitta på då? :D

/ http://smnmode.blogg.se

Nicole

SV: Ja, nakenkatter är underbara. Ville bara informera dig om att om man är allergisk mot katter så är det ingen garanti att man INTE är det mot nakenkatter....tyvärr...för man kan vara allergisk mot: päls, pälsolja och saliv. Det beror alltså på vad resten av din familj är allergisk mot. Du får väl ta med en allergisk familjemedlem hem till mig och testa ;) .

Förresten vilken fin blogg du har!! <3


Blogg: http://nickys.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR