Bilder från Utö!

Hej på er!
Ledsen att jag inte skriv förut men internet slutade fungera och jag har inte hunnit fixa klart alla bilder på kläderna än så här får ni lite bilder från Utö! :)
Den här bilden är tagen från båten till Utö, det regnade himlans mycket och blåste så båten blev helt vinglig. :)
Våran lilla strandhörna, några badade på kvällen men jag var så förkyld så jag stog och tittade på istället! :)
Random bild på solen, tycker att ljuset blev bra om man kollar under solen. :)
På kvällen grillade vi marsmallows, det var gott!

Ska försöka fixa bilder på kläderna så snart som möjligt men är så hilma trött efter Utö, man sover ju inte särsklit myckert.. :)
Kram på er!


vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om make up kit :) Gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)


Blogg: http://vadfanskajagheta.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR