Motivation!

Thinspo/FitspoMy fitness Diarybellahpedersen -Just follow your own dreamshealthyfairytale: I love this actress - Looking 4 perfectionamazing, girl, naked, pants, photo - inspiring picture on Favim.comThinspo/FitspoTumblrThinspo/FitspoTumblrBitch †Bitch †

Eftersom jag var sjuk i flera veckor under början av året så har jag inte fått den träning jag behöver så då har jag /tyvärr/ gått upp någta kilon som jag gärna vill bli av med + lite mer inför sommaren. Så igår började hårdträningen! Blir att springa en gång varje dag (minst 3 km) under påsklovet sen att göra olika övningar hemma också.
Tips på övningarna jag gör /som man kan göra hemma/ är dessa: Del 1, Del 2.
Lycka till


lindaaah

du frågade vad jag hade för sjukdom, Ingen läkare har viljat utreda mig än, men det verkar som det är myalgisk encefalomyelit. Läste lite om SLE och det hade en del liknelser :)


Blogg: http://liindaahh.devote.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR