Gratis design!

Hej på er!
Har gått och blivit sjuk men jag går nog till skolan imorgon ändå, har 'bara' tre lektioner fast en av dom är ju tre timmar. :)
Har också fixat en design, det är den första jag gör till någon annan men den var ju till min kära vän Noei så jag tänkte att jag skulle försöka! Blev riktigt nöjd eftersom jag lyckades göra den så som hon ville ha den, så om någon är sugen på design så gör jag dom helt gratis!
Blir en repris bild för jag har inga nya, tyvärr!
image description
Jag och Molly lyckas alltid vara sjuka samtidigt haham krya på dig!


julia

´hej jag skulle gärna vilja ha en ny bloggdesign och jag är själv inte särskilt bra på det men om du skulle vilja fixa en till mig så vore det jättesnällt!


Blogg: http://thefashionlovers.bloggplatsen.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR